Szukamy osoby, która do³±czy do naszego zespo³u i zadba o wyj±tkow± obs³ugê klientów sklepu z personalizowanymi produktami dzia³aj±cego zarówno na Allegro, jak i we w³asnych sklepach internetowych opartych na WordPress/WooCommerce. Je¶li lubisz kontakt z klientem, umiesz pracowaæ z systemami sprzeda¿owymi, a dodatkowo cenisz estetykê i dok³adno¶æ, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowi±zków: - codzienny kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, przez czat) - obs³uga zamówieñ (Allegro + sklepy internetowe WooCommerce) - wprowadzanie i aktualizowanie danych w panelu sprzeda¿owym - kontakt z dzia³em graficznym i produkcj± w sprawach realizacji - tworzenie zg³oszeñ reklamacyjnych, rozwi±zywanie problemów klientów - pomoc w obs³udze kreatora zamówieñ personalizowanych - dodatkowo: wprowadzanie nowych produktów do sklepu i/lub Allegro (mile widziane do¶wiadczenie w opisywaniu i publikowaniu ofert) Szukamy osoby, która: - przede wszystkim LUBI obs³ugê klienta - ma do¶wiadczenie w obs³udze klienta online (mile widziana znajomo¶æ Allegro i WooCommerce) - umie pisaæ sprawnie, z wyczuciem i poprawnie jêzykowo - potrafi pracowaæ samodzielnie i dobrze siê organizuje - jest sumienna, dok³adna i uprzejma - zna pakiet Google (Gmail, Sheets, Docs) i szybko uczy siê nowych narzêdzi - mile widziane do¶wiadczenie w dodawaniu produktów (w tym opisy, warianty, zdjêcia) Oferujemy: - pracê zdaln± lub hybrydow± (w zale¿no¶ci od lokalizacji) - elastyczne godziny pracy (czê¶ciowo